Меню
Головна Блог VMware Horizon vs стандартний VDI - чим відрізняються ці рішення
VMware Horizon vs стандартний VDI - чим відрізняються ці рішення

VMware Horizon vs стандартний VDI - чим відрізняються ці рішення

2021-09-23

Чим відрізняється класична інфраструктура віртуальних робочих столів VDI від платформи VMware Horizon? Розбираємося в основах і в тому, кому краще підходять ці рішення.

У 2020 році сервіси віртуальних робочих столів стали як ніколи популярні. Організації все більше відмовляються від прив'язки до одного робочого пристрою і надають своїм працівникам зручні робочі столи, доступ до яких можна отримати віддалено і з різних пристроїв.

Virtual Desktop Infrastructure (VDI)

Інфраструктура віртуальних робочих столів дозволяє організаціям розміщувати операційні системи настільних комп'ютерів у вигляді віртуальних машин на серверах. Користувачі можуть віддалено отримувати доступ до віртуальних робочих столів з різних пристроїв і з різних місць. VDI може бути розгорнута в публічній або приватній хмарі і надаватися як IaaS (Infrastructure as a Service) або DaaS (Desktop as a Service).

В інфраструктурі віртуальних робочих столів можуть використовуватися різні брокери з'єднань, а також сервери з'єднань, які допомагають нам автоматизувати підключення користувальницьких ПК до віртуальних робочих столів.

Сервери з'єднань виступають в якості помічника для організацій, що працюють в середовищі з підтримкою користувачів, де кожному користувачеві необхідний доступ до одних і тих самих робочих столів. Для підключення віддаленого клієнта до віртуальних робочих столів використовуються різні віддалені протоколи на базі TCP / IP, такі як Remote Desktop Protocol, Virtual Network Computing (VNC), які використовують протокол віддаленого фреймбуфера.

В яких випадках VDI хороше рішення?

VDI може використовуватися в якості альтернативи традиційної інфраструктурі (де використовуються реальні фізичні робочі столи). Існують різні сценарії використання, для яких інфраструктура віртуальних робочих столів особливо зручна:

  • Користувачам необхідний доступ до робочих столів під час відряджень з різних місць і з різних пристроїв
  • Компанія хоче, щоб співробітники могли працювати віддалено з дому (це дозволяє зменшити плату за оренду офісу, і створити гнучкий графік)
  • Компанія не хоче інвестувати в нові робочі станції і вважає за краще придбати тільки нові сервера
  • Компанія хоче уникнути проблем, пов'язаних з використанням різного обладнання для фізичних робочих станцій - наприклад, пошук та установка різних драйверів
  • Компанія хоче спростити оновлення програмного забезпечення (оновлення на віртуальних робочих станціях набагато простіша)

VMware Horizon

VMware Horizon - це сервіс для створення і управління інфраструктури віртуальних робочих столів. Побудований на базі технологічного стека VMware він глибоко інтегрується з усіма продуктами компанії.

На відміну від стандартного VDI сервіс Horizon є комплексним пакетним рішенням, що забезпечує управління робочими столами, управління пулами, віртуалізацію додатків, управління сховищами і правами на додатки.

В VMware Horizon всі гостьові операційні системи, підтримувані VMware ESXi, можуть використовуватися в якості робочих столів. Залежно від вимог організації можна створювати робочі столи для Windows, RedHat, Ubuntu і т.п.

Термінальні служби (VNC або Windows Terminal Services) надають можливість користувачеві отримувати доступ до сервера і використовувати додатки в своїх власних сеансах в залежності від заздалегідь заданих адміністраторами параметрів. Один фізичний сервер або віртуальна машина використовується спільно кількома користувачами, і доступ до локальних ресурсів для них може бути обмежений. Через це деякі додатки можуть працювати некоректно.

На відміну від термінальних служб, VMware Horizon заснований на VMware vSphere і використовує середу vSphere для розміщення віртуальних робочих столів. Робочі столи користувачів представляють собою віртуальні машини, що працюють на окремих вузлах ESXi. Що дозволяє мінімізувати ризики некоректної роботи додатків і помилок пов'язаних з цим.

В Horizon доступні всі переваги vSphere: моментальні знімки, vMotion, High Availability, Distributed Resource Scheduler та інші. Рішення VMware Horizon VDI забезпечує більшу гнучкість і безпеку, ніж термінальні служби, оскільки призначені для користувача дані зберігаються на віртуалізованих серверах, якими можна централізовано керувати, оновлювати і створювати резервні копії.

На базі VMware Horizon створений унікальний сервіс De Novo Hosted Desktop Infrastructure.

VMware Horizon буде найкращим рішенням для великих корпоративних компаній з розвиненою ІТ-інфраструктурою. Підприємства, які використовують продукцію VMware у власній інфраструктурі або замовляють її у хмарних постачальників, зможуть швидше і ефективніше інтегрувати VMware Horizon в свою ІТ-систему.

Висновок

Інфраструктура віртуальних робочих столів (VDI) - це альтернативний спосіб надання робочих столів. Технологія дає можливість підключатися до таких віртуальних робочих столів з різних місць і з різних пристроїв. Віртуальні робочі столи не залежать від обладнання, що дозволяє системним адміністраторам уникнути проблем, пов'язаних з обладнанням, таких як пошук драйверів для різних пристроїв або заміна пошкодженого обладнання на робочих столах. Стандартні сервіси VDI можуть мати якісь обмеженнями, але є відмінною заміною фізичних робочих столів для компаній середнього розміру.

VMware Horizon - це комплексне пакетне рішення для побудови, адміністрування та управління віртуальними робочими просторами. Horizon поєднує в собі стандартні характеристики VDI, але володіє власними перевагами технологій vSphere: моментальні знімки, vMotion, High Availability, Distributed Resource Scheduler та інші. Horizon це гнучкий і безпечний інструмент для вирішення завдань віртуальних робочих просторів. VMware Horizon буде відмінним рішенням для середніх і великих компаній, а також для тих, хто вже користується послугами VMware. 

© 2008—2021 De Novo (Де Ново)