Що таке статуси Kubernetes Certified Service Provider та Certified Kubernetes – Hosted?
KCSP – це програма сертифікації, розроблена Cloud Native Computing Foundation, яка підтверджує найвищий рівень компетенції компанії в галузі розгортання та управління Kubernetes.
Certified Kubernetes – Hosted це також програма CNCF, яка підтверджує, що платформа сертифікованого постачальника послуг відповідає стандартам відкритого коду Kubernetes, а також є надійною, сумісною та цілісною.
Статус KCSP надається компаніям, які продемонстрували відповідну експертизу у розгортанні та управлінні Kubernetes. Серед вимог для отримання статусу – багато суворих критеріїв, розроблених CNCF, наприклад, наявність у штаті сертифікованих фахівців Kubernetes (CKS), досвід практичної роботи з технологіями Kubernetes у продуктивному середовищі тощо.
Щоб отримати сертифікат Certified Kubernetes – Hosted, постачальник послуг повинен пройти незалежний аудит своєї платформи, який підтверджує, повну відповідність всім вимогам програми сертифікації CNCF.
Зазначимо, що CNCF — це проєкт Linux Foundation, створений, зокрема, з метою розвитку контейнерних технологій.
Статуси Kubernetes Certified Service Providers та Certified Kubernetes – Hosted забезпечують для клієнтів De Novo цілу низку переваг, серед яких – гарантія якості послуг, зниження ризиків, швидке впровадження та експертна підтримка з усіх питань, пов'язаних із Kubernetes.
De Novo, провідний провайдер хмарних рішень та послуг, є першою компанією в Україні, що отримала статуси KCSP та Certified Kubernetes – Hosted від CNCF.
Переваги KCSP для замовників
- Гарантія якості. Статус KCSP підтверджує, що співробітники оператора продемонстрували глибокі знання та досвід у роботі з Kubernetes;
- Безпека. Відповідність суворим вимогам безпеки, встановленим програмою KCSP;
- Гнучкість. Наявність широкого спектра послуг на основі Kubernetes, щоб задовольнити різні потреби замовників;
- Економія коштів. Оператор KCSP здатен допомогти клієнтам скоротити витрати шляхом оптимізації використання ресурсів Kubernetes;
- Швидке розгортання та технічна підтримка;
- Інновації та своєчасне оновлення ПЗ;
- Масштабованість у відповідності до задач користувача;
- Доступність та надійність послуг.