De Novo забезпечила катастрофостійкість ІТ-інфраструктури ПроКредит Банку
2013-06-27
Компанія De Novo, провідний оператор віртуальних приватних Хмар, спільно з співробітниками ІТ-служби Банку завершила програму проектів, спрямованих на забезпечення безперервності бізнесу ПроКредит Банку.
Спільна проектна команда De Novo та ПроКредит Банку успішно реалізувала масштабний проект, спрямований на забезпечення безперервності бізнес-процесів. Вжиті технічні рішення мінімізують ризики, пов'язані з надзвичайними подіями техногенного та природного характеру. Забезпечення безперервності роботи інформаційних систем - невід'ємний елемент загальної стратегії банку, побудованої на відповідальному підході до банківського обслуговування і високий рівень сервісу.
До моменту старту програми проектів Банк володів одним центром обробки даних і інфраструктурою, заснованої на традиційних підходах і технологіях. Стратегія досягнення безперервності ІТ, запропонована De Novo, передбачала трансформацію існуючої ІТ-інфраструктури до моделі приватного хмари із застосуванням інноваційних технологій забезпечення стійкості до локальних аварій, катастроф і руйнування даних. Застосування хмарних технологій дозволило уніфікованим методом забезпечити захист існуючих і перспективних ІТ-сервісів від цих загроз.
Зараз інформаційна система Банку розміщена в двох синхронних датацентрах, віддалених один від одного більш ніж на 10 кілометрів. У штатному режимі кожен з них несе частину робочого навантаження, забезпечуючи високу ефективність використання технічних активів. У разі непрацездатності одного з ЦОД залишився повністю бере на себе його функції. Процес переміщення прикладних ландшафтів між датацентрами повністю автоматизований і ініціюється оператором шляхом натискання всього однієї кнопки, що зводить до мінімуму негативний вплив людського фактора в стресовій ситуації.
Важливою функцією є можливість періодичної тестової активації резерву без будь-якого впливу на продуктивний прикладної ландшафт. В процесі тестової активації автоматично генерується протокол тестування, який є об'єктивним доказом наявності та справності інструментів захисту від аварій і катастроф. Актуальність сценаріїв активації підтримується автоматично за рахунок тісної інтеграції з операційною системою хмари - технологічним стеком віртуалізації і автоматизації.
Описана функціональність досягнута застосуванням власного проектного продукту De Novo «Червона кнопка», який заснований на технологіях VMware і багаторазово впроваджувався в вітчизняних банках. Захист даних від помилок ПО і людини забезпечена централізованою системою резервного копіювання, інтегрованої безпосередньо в операційну систему хмари.
Створення хмарної інфраструктури та міграція в неї прикладного ландшафту зажадали близько року. Ще півроку знадобилося на впровадження «Червоної кнопки» і системи резервного копіювання, а також ретельне тестування функціональних характеристик комплексу, розробку експлуатаційної документації та налагодження процесів експлуатації.
«Створити катастрофостійкі інфраструктуру такого масштабу неможливо без ретельного проектування з використанням кращих світових практик та власного практичного досвіду. Успіх цього масштабного проекту відбувся багато в чому завдяки сприйнятливості команди банку до інновацій і розуміння необхідності системного підходу », - зазначає Денис Ємельяненко, керівник напряму «ІТ-інфраструктура» De Novo.
Підписуйтесь на наші соціальні мережі, щоб стежити за головними хмарними трендами і новинами України та всього світу!