«Віримо у Вас» — як клієнти підтримали De Novo під час технічного інциденту
2025-04-26
Гаряча фаза сьогоднішнього інциденту з електроживленням дата-центру закінчилася протягом трьох годин. Через 7 годин генеральний директор компанії Максим Агєєв прозвітував про те, як відбулася ліквідація інциденту та які висновки було зроблено.
Гаряча фаза сьогоднішнього інциденту з електроживленням дата-центру закінчилася протягом трьох годин. Через 7 годин генеральний директор компанії Максим Агєєв прозвітував про те, як відбулася ліквідація інциденту та які висновки було зроблено. Технічну частину сьогоднішнього дня ще будуть додатково вивчати інженери. Зараз вони зайняті тим, щоб такого «краш-тесту» більше не повторилося. Але зараз не про це. Ми хочемо поділитися найціннішим цього дня - підтримкою наших клієнтів і партнерів. Тож зібрали на пам'ять деякі думки.
У своєму влозі Максим Агєєв окремо відзначив рівень підтримки та довіри з боку клієнтів і партнерів: «Будь-яка аварія це погано, але я наголошую, що дата-центр національного масштабу після великого блекауту разом з екосистемою замовників і підрядників відновив роботу дуже швидко. Це дуже складно робити. Я вражений якістю роботи не лише команди інженерів De Novo а й команд експлуатації наших клієнтів. Дуже важливим є рівень комунікації із замовниками під час складної ситуації. Це забезпечило велику частину якісної роботи з відновлення сервісів для кінцевих користувачів. …. Хочу подякувати всім хто підтримував нас теплими словами і бажав нам не зла а перемоги».
Ми зібрали собі на пам'ять деякі публічні думки наших клієнтів і партнерів. Для того, щоб вкотре наголосити на силі ком'юніті та ще раз сказати: дякуємо за довіру, ми працюємо з вами і для вас!
Олександр Федієнко, народний депутат, експерт з питань кібербезпеки, телекомунікацій, ІТ-технологій: «Які висновки. 1. Не кожна державна інфраструктура здатна так швидко відновитись. Хоча відверто це всеж таки не про кібератаку. Але тут De Novo досить швидко та оперативно зреагувала. 2. Відчувається, що приватна компанія мала відповідні політики які базувались на реальних практиках (світових), і тут варто подякувати їх CISO. Тобто протоколи відновлення інфраструктури були запущені практично миттєво. І у мене саме до них, немає питань!».
Ivan Dubrovin, СTO: «Аварії трапляються у всіх. Важливо із якою швидкістю то виправляється.Відновитись за декілька хвилин — то супер результат».
Vitalii Yurkov, Head of it architect: «При експлуатації великих обʼєктів трапляються всякі випадки. Можна планувати скільки завгодно але передбачити все не можна. Головне мати гарну команду професіоналів яка досконально знає що потрібно робити в разі настання жопи та береги таких людей не сподіваючись що на заміну прийде «ефективний менеджер» та все вирішить. Все буде добре, віримо в Вас».
Igor Palamarchuk, IT training/consultancy: COBIT, ITIL, DevOps, CyberSec, k8s, Linux, AWS, VMware, Apple, IBM, Oracle: «Якість систем і менеджменту саме і випробовується і прояснюється в подібних кризисних ситуаціях. Клас системи ми бачимо по тому як система реагує на проблему. Те що я можу оцінити з своєї колокольні — De Novo виглядає дуже професійно. Дуже класно, що якісно і вчасно робите комунікацію! Я в ІТ досить довго, і на тренінгах розповідаю про 3-4 кричущих помилки навіть таких монстрів надійності як Sun Microsystems, IBM, Microsoft. У кожного раз на 10-15 років стається прям ДУЖЕ гучна помилка. Бажаю всім максимально «вижати» користь з ситуації, зробивши дослідження і вивчити уроки, щоб стати ще надійніше. В цілому українці працюють під тиском війни і підвищених ризиків, постійно навчаються, і забезпечують унікальні сервіси без сумніву кращого світового рівня. Дякую DeNovo за професіоналізм. Це надихає».
Yuriy Kchr: «Буває! Тримайтесь. У нас 2 роки тому, коли у Голландії був ураган, оптику на дата-центр Microsoft порвало якось — ми валялись з Azure півдня».