Меню
Головна Блог компанії De Novo Про важливість вибору партнерів – на прикладі Австралії
Про важливість вибору партнерів – на прикладі Австралії

Про важливість вибору партнерів – на прикладі Австралії

2024-08-06

Поверхневе ставлення до планування ІТ-інфраструктур зустрічається, часом, навіть там, де, здавалося б, повинні діяти найжорсткіші вимоги. Нещодавно показовий казус стався в Австралії. Які висновки ми можемо зробити в Україні?

Коли ви востаннє чули новини з Австралії? Складається враження, що в цій країні взагалі нічого особливого не відбувається. Тієї ж думки, схоже, дотримуються й деякі місцеві чиновники, які дещо розслабилися, плануючи та впроваджуючи ІТ-рішення. Бо як інакше пояснити, наприклад, такий випадок.

Слово джентльмена, або резервування — то для боягузів

Цього літа Офіс Головного аудитора (Office of the Auditor General) в рамках планових заходів вирішив зробити аналіз ІТ-інфраструктур низки муніципалітетів штату Західна Австралія (найбільшого в країні). Результати буквально шокували аудиторів — виявилося, що жоден із перевірених об'єктів насправді не був готовий до аварій, відмов та інших непередбачених інцидентів.

Відповідно до підсумкового звіту, організації «усвідомлювали важливість планування аварійного відновлення» та навіть розробили певні плани, проте лише один з них був визнаний адекватним… теоретично, бо жоден план не було протестовано. При цьому в одній із організацій навіть не спробували зробити опис того, як планується відновлювати ІТ-системи після збою.

Також аудит показав, що перевірені муніципалітети покладалися на постачальників ІТ-послуг у справі плануванні й тестуванні аварійного відновлення, але зі свого боку держустанови не змогли сформувати докладні угоди про рівень обслуговування. В одному випадку взагалі мала місце лише загальна усна домовленість.

В інших управліннях є наявні письмові угоди, але там не були зафіксовані ключові деталі, такі як чіткий опис сервісів, перелік та склад обладнання, терміни відновлення, процеси моніторингу тощо.

Ще в одному випадку з'ясувалося, що вся ІТ-інфраструктура муніципалітету підтримується єдиним сервером, без резервування. Більше того , згідно з регламентом, у разі виходу сервера з ладу, постачальник обладнання повинен власними силами провести заміну протягом 48 годин. Але, у існуючій угоді з інтегратором не прописані ані терміни, ані специфікації для заміни. Це далеко не всі виявлені порушення, які чиновники, звісно ж, пообіцяли виправити найближчим часом.

Обирайте зважено

Здавалося б, як тут пов'язані Австралія та Україна? Річ у тім, що незалежно від географічної приналежності, проблеми у компаній та держустанов з різних куточків світу, подекуди схожі. Одна з них — відсутність у штаті фахівців, що здатні якісно прописати вимоги до постачальника послуг, розробити та протестувати план аварійного відновлення тощо. Тому так важливо вибрати сервіс провайдера, який був би дійсно «на стороні клієнта». Характерно, що, скажімо, у гіперскейлерів така опція поширюється, як правило, лише на великих та дуже великих замовників. Якщо компанія не потрапляє до цієї категорії, доведеться самостійно занурюватися в деталі й нюанси пропозицій та укладання договорів (не забуваючи про мовний бар'єр). У цьому контексті, співпраця з українськими хмарними операторами виглядає значно кращою альтернативою для українських замовників. 

Наприклад, De Novo може запропонувати не лише потужні, відмовостійкі, захищені хмари для держсектора та комерційних компаній, послуги відновлення ІТ-інфраструктур після аварій (DRaaS), і багато інших сервісів, але й надає всебічну підтримку кожному клієнту при плануванні ІТ-систем та міграції в хмару.

Звертайтесь до нас по детальну консультацію!

© 2008—2024 De Novo (Де Ново)